Ծրագրով նախատեսված աշխատանքների համառոտ նկարագիրը՝
Հանրային ներդրումների կառավարման գործառույթի ինստիտուցիոնալացմանը նպաստում, մասնակցություն նախագծերի որակի ստուգման, ֆինանսական վերլուծության իրականացման, ինչպես նաև հարկաբյուջետային տարածքին հանրային ներդրումային ծրագրերի համապատասխանության ուսումնասիրության աշխատանքներին:
Փորձագետը նախատեսվում է ներգրավել պայմանագիր կնքելու օրվանից վեց ամիս ժամկետով։
Փորձագետի պարտականությունները՝
- Նպաստել հանրային ներդրումների կառավարման հետ կապված բարեփոխումների և անցումային գործողությունների իրականացմանը.
- Աջակցել հանրային ներդրումների նախագծերի ուսումնասիրությանը և գնահատմանը ներառյալ տնտեսական, ֆինանսական և ռազմավարական գնահատականները.
- Աջակցել ներդրումային կոմիտեի նիստերի կազմակերպմանը, արձանագրությունների պատրաստմանը, հետևել որոշումների հետագա ընթացքին.
- Մասնակցել նախագծերի ընտրության չափանիշների, գնահատման ձևանմուշների և կատարողականի մոնիթորինգի մեխանիզմների մշակմանը և կատարելագործմանը.
- Տրամադրել ներդրումների վերաբերյալ ծրագրերի և բյուջեի պլանավորման գործընթացի միջև համապատասխանությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ ներդրումային ծրագրերի, միջազգային ուղեցույցների և համարժեք երկրների փորձի վերաբերյալ վերլուծական ամփոփագրեր և տեխնիկական մեկնաբանություններ.
- Կապ հաստատել հանրային ներդրումների վերհանման, մշակման և իրականացման գործընթացում ներգրավված այլ պետական և ոչ պետական մարմինների և միջազգային գործընկերների հետ։
Փորձագետին ներկայացվող պահանջները՝
- Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն.
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների կամ պետական կառավարման կամ հարակից ոլորտներում.
- Հանրային ծառայության առնվազն մեկ տարվա փորձ կամ տնտեսական վերլուծության, բյուջետավորման, ֆինանսների կամ տնտեսագիտության բնագավառի առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ.
- Համապատասխան իրավական ակտերի իմացություն («Բյուջետային համակարգի մասին» օրենք, ՀՀ կառավարության 2023թ. N 175 որոշում և այլն).
- Տնտեսական և ֆինանսական տվյալները մշակելու և վերլուծելու կարողություն.
- Պետական ներդրումային նախագծերի գնահատման և ծախս-օգուտ վերլուծության իմացություն.
- Հաշվետվությունների ու շնորհանդեսների կազմման և ներկայացման ունակություն.
- Համակարգչային գրագիտություն (MS Office, Excel, PowerPoint; տնտեսական մոդելավորման գործիքների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն)։
Փաստաթղթերն ընդունվում են 2025 թվականի հուլիսի 17-ից մինչև հուլիսի 22-ը ներառյալ՝ աշխատանքային օրերին՝ ժամը 10։00-ից 12։30-ը և 14։30-ից 16։30-ը։
Աշխատանքի վայրը՝ Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն, էլ. փոստ secretariat@minfin.am:
Պաշտոնի նշանակելու իրավասություն ունեցող պաշտոնատար անձի կողմից ընտրություն կատարելու եղանակներն են՝
- Դիմում ներկայացրած քաղաքացիների փաստաթղթերի ուսումնասիրությունը.
- Հարցազրույցը։
Դիմող Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիները բնօրինակների հետ պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը`
- Դիմում գլխավոր քարտուղարի անունով (ձևը լրացվում է տեղում).
- Հայտարարություն (ձևը լրացվում է տեղում) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի օգոստոսի 2-ի«Առանձին խնդիրների իրականացման համար պետական մարմինների կողմից փորձագետի ներգրավման կարգը և դեպքերը սահմանելու մասին» N 878-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի 13-րդ կետով նախատեսված սահմանափակումների բացակայության մասին.
- Տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակություննների տիրապետման տեսանկյունից ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի` դիպլոմի(ների), վկայականի(ների)պատճենները.
- Արական սեռի անձինք` նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենը կամ համապատասխան տեղեկանք.
- Աշխատանքային գրքույկի (գրքույկի բացակայության դեպքում աշխատանքային գործունեության վերաբերյալ տեղեկանք(ներ) կամ այլ փաստաթուղթ(եր) համապատասխան մարմնից(ներից)՝ ըստ պաշտոնների) պատճենը.
- Անձնագրի և հանրային ծառայության համարանիշը հավաստող (նույնականացման քարտի) փաստաթղթերի պատճենները.
- Մեկ գունավոր լուսանկար` 3x4 սմ չափսի:
Դիմումները ներկայացնել անձամբ՝ հետևյալ հասցեով 0010, ք. Երևան, Մելիք Ադամյան 1, 104 սենյակ հեռ.` 011800104: